Ciri Rumah Tangga yang Terkena Gangguan Sihir

Oky
Oky

Ciri Rumah Tangga yang Terkena Gangguan Sihir Sumber : Istimewa

Winnetnews.com - Jika Anda sering merasakan Rumah tangga tidak nyaman dan sering bertengkar terus - menerus tanpa alasan . Mungkin barangkali rumah tangga anda sedang terkena sihir .

Sebab biasanya gejala seperti itu adalah akibat sihir yang dilakukan oleh penyihir dengan berkerja sama dengan Jin jahat atau setan .

Dilansir dari Islamedia 27 November 2017 berikut ini ada 9 tanda jika rumah tangga Anda terkena sihir :

1 . Suami atau istri atau kedua- duanya sekali tidak berasa hendak melakukan hubungan seks . Jika berlaku hubungan pun , sangat kurang nikmatnya .

2 . Isteri (atau ada juga suami ) berasa sangat tidak senang apabila pasangannya pulang ke rumah.

3 . Suami (atau ada juga isteri ) berasa sangat rimas berada di rumah tetapi berasa tenang apabila berada di luar rumah.

4 . Mudah bertengkar walaupun dalam hal- hal yang kecil.

5 . Suami atau isteri terlihat pasangannya kelihatan bodoh .

6 . Suami berasa mudah untuk memberi cerai , ataupun isteri mudah untuk meminta cerai apabila berlaku perbalahan .
7 . Suami atau isteri sering diganggu mimpi - mimpi buruk.

8 . Suami atau isteri sering mengalami kesakitan yang tidak jelas puncanya seperti sakit kepala , sakit di perut , sakit kaki tangan dan sebagainya .

9 . Dan yang terakhir Suami atau isteri beberapa kali melihat lintasan atau bayangan sesuatu di dalam dan di sekitar rumah.

Nah demikian tanda - tandanya jika rumah tangga Anda terkena gangguan jin atau pun sihir .

Terkait untuk mengatasi masalah ini , menurut agama Islam ada banyak caranya diantaranya pastikan tidak ada gambar - gambar dan lukisan makluk bernyawa yang dipamerkan (di dinding , almari , meja dan lain -lain) .

Gambar dan patung yang dipamer merupakan tarikan yang kuat kepada jin - jin , dan menjauhkan para malaikat daripada berkunjung ke rumah kita .

Kemudian tambah ibadah seharian. Biasakan buat amalan- amalan sunat . Dan bacalah Al- Quran setiap hari dengan menatapnya , walaupun sekadar satu ayat .